Disclaimer, Suggesties, Klachten


Disclaimer:

Hoewel wij ernaar streven om correcte informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de content op deze website juist en volledig is. Omschrijvingen van geuren, kleuren, gepersonaliseerde producten e.d. zijn immers een beleving en geen vaststaand gegeven.

Yinzie kan niet verantwoordelijk gesteld worden bij schade door het verkeerd gebruik van onze aangeboden producten.

Yinzie behoudt zich het recht voor om de informatie op deze site te wijzigen zonder enige aanmelding of bekendmaking vooraf.

Tevens rust op elke tekst, afbeelding enz. een copyright, het is zonder onze uitdrukkelijke toestemming niet toegestaan enige tekst of deel van een tekst, of een afbeelding te gebruiken of anderzijds openbaar te maken!

Als u vragen of opmerkingen heeft neem dan contact met ons op.

Suggesties of Klachten:

Heeft u verbeterpunten, suggesties en of opmerkingen over onze artikelen, bedrijf, of werking van de website dan vernemen wij dat uiteraard graag via ons mailadres: info@yinzie.nl

Heeft u onverhoopt een klacht, dan kunt u deze op diverse manieren uiten. U kunt samen met ons aan een oplossing werken, mail dan uw ongenoegen naar: info@yinzie.nl en wij zullen hier binnen 3 werkdagen op reageren om samen tot een passende oplossing te komen.

Uitingen dat u een geur niet lekker vindt of een kleur een ander verwachtingspatroon bij had kunnen wij niet als klacht in behandeling nemen, geuren en kleuren zijn een beleving en geen vast staand gegeven.

Wilt u dit niet, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”